Reklama firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. Bardzo ważne jest dbanie o klientów już w chwili pojawienia się nowej firmy na rynku. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Najlepiej, aby były to gadżety reklamowe z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Zdecydowanie jest w czym wybierać. Czym kierować się podczas wyboru?

Gadżety dla firm – klasyczny wybór czy nowoczesny pomysł?

Jaki jest najczęściej wybierany gadżet reklamowy? To klasyczny długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który można przekazać przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. Jest upominkiem praktycznym, pożądanym i zawsze mile widzianym. Przydaje się każdemu, szczególnie gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Te gadżety dla firm są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Butelki wielorazowego użytku są interesującą propozycją. To niestandardowy gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o środowisko, a takie postrzeganie marki jest obecnie szczególnie dobrze odbierane. Ciekawym rozwiązaniem są również ekogadżety.

Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Nietuzinkowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Funkcjonalnym prezentem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Idąc za duchem czasu można rozważyć nawet ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.

Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i funkcjonalnego?

Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Tutaj ogranicza tylko wyobraźnia oraz preferencje docelowej grupy klientów. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Gadżety reklamowe powinny być dobrane pod osoby zainteresowane daną branżą.

Odzież z logo wydaje się być zawsze trafionym produktem reklamowym, bez względu na branżę. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. Funkcjonalny upominek, który trafi w gust klienta, umożliwi związanie z daną marką. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? Powinno to być uzależnione od branży i marki, w której dana firma działa. Na pewno dobrym pomysłem jest postawienie na łączone prezenty: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here